10 cze Sztuczki, które sprawią, że Twój e-mail marketing zadziała!
Marketing e-mailowy otworzył zupełnie nowy sposób komunikacji dla firm, aby dotrzeć do swoich klientów.
Teraz firmy mogą potencjalnie dotrzeć do milionów ludzi na całym świecie za ułamek kosztów dotarcia do nich za pośrednictwem usług pocztowych. Z tego artykułu dowiesz się więcej o e-mail marketingu i o tym, jak możesz go wykorzystać w swojej firmie.Wysyłaj e-maile, które odpowiadają Twoim docelowym odbiorcom. Gdy twoja lista trochę się powiększy, spróbuj zachęcić obecnych czytelników do polecania nowych czytelników. Dołącz linki do subskrypcji w swoich e-mailach, aby czytelnicy mogli przekazywać je znajomym. To kolejny sposób na organiczne powiększanie listy e-mailowej.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Chociaż promocja online jest niezbędna, nie zapomnij o możliwości promowania swojej listy mailingowej w trybie offline. Aby budować zarówno nowych subskrybentów, jak i potencjalnych klientów, szukaj każdej możliwej okazji, aby dotrzeć do wiadomości. Świetne okazje do budowania biznesu można znaleźć na wydarzeniach networkingowych, targach, konferencjach i lokalnych spotkaniach.Aby utrzymać zaangażowanie odbiorców wiadomości e-mail, używaj różnych sekwencji dla różnych typów czytelników. Na przykład, jeśli otrzymasz adres e-mail ze sprzedaży, klient powinien otrzymać bardzo charakterystyczny e-mail powitalny niż czytelnik, którego e-mail otrzymałeś od potencjalnego klienta.
Jeśli czytelnicy nie otrzymują z wiadomości e-mail tego, czego chcą, po prostu ich nie czytają.jeśli skończą Ci się pomysły na kampanię e-mail marketingową, spróbuj umożliwić swoim klientom pomoc.
Rób takie rzeczy, jak zapisywanie pytań, które otrzymujesz od klientów. Następnie, gdy idziesz do wysłania następnego e-maila, masz temat. Pamiętaj, aby podać również imię i nazwisko klienta do kredytu.Rozważ użycie e-maili tekstowych zamiast intensywnych graficznie e-maili HTML w swojej kampanii. Być może myślisz, że grafika bardziej zaangażuje czytelnika, ale zwykle tak nie jest. Wiele osób nauczyło się dzisiaj usuwać wiadomości e-mail z dużą ilością obrazów, zakładając, że są one spamem. Co więcej, te obrazy często uruchamiają filtry spamu, co oznacza, że Twoja wiadomość nigdy nie zostanie odebrana przez niektóre osoby z Twojej listy e-mailowej!Powinieneś kontaktować się ze swoimi subskrybentami w określonych odstępach czasu i potwierdzić z nimi, że nadal są zainteresowani otrzymywaniem od Ciebie e-maili. Większość firm robi to co dziewięć miesięcy, aby mieć pewność, że nie są postrzegane jako irytujące. Zagwarantuje to również, że osoby z Twojej listy e-mailowej będą naprawdę zainteresowane, a nie tylko zajmują miejsce.Daj swoim klientom więcej osobistych opcji dostosowywania, aby zwiększyć skuteczność kampanii e-mailowej. Umożliwi to Twoim subskrybentom ustawienie parametrów według własnego uznania, pozostawiając tylko te informacje, z którymi czują się swobodnie, i otrzymując tylko te treści, które są dla nich najważniejsze. Poczują się bardziej komfortowo, jeśli poczują, że mają większą kontrolę.Kolor jest ważny, nawet jeśli chodzi o pocztę e-mail! Twoje wiadomości e-mail powinny mieć spójny schemat kolorów, który jest zarówno profesjonalny, jak i łatwy do odczytania. Jest to szczególnie ważne, gdy zaczniesz projektować bardziej zaawansowane, bogate w HTML wiadomości. Jeśli nie masz pewności co do samodzielnego wyboru, małe wyszukiwanie w Internecie może wskazać Ci doskonałe schematy kolorów.Jak wspomniano wcześniej, marketing e-mailowy stworzył zupełnie nowy świat, w którym firmy mogą komunikować się ze swoimi klientami. E-mail marketing ma ogromny potencjał, jeśli jest wykonywany poprawnie. Ten artykuł zawiera informacje i wskazówki, które pomogą Ci opracować plan marketingu e-mailowego i wykorzystać tę moc dla własnej firmy.