Strategie marketingowe w mediach społecznościowych dla małych firm

Strategie marketingowe w mediach społecznościowych dla małych firm

Serwisy społecznościowe umożliwiają globalną komunikację, która jest innowacyjna, zabawna i natychmiastowa.

Jeśli chcesz skorzystać z tego globalnego rynku i wykorzystać go do rozwoju biznesu, potrzebujesz skutecznej kampanii marketingowej. W tym artykule omówimy niektóre nakazy i zakazy marketingu w mediach społecznościowych.Upewnij się, że Twój blog zawiera doskonałe treści, które angażują, edukują i inspirują. Świetny blog jest podstawą marketingu w mediach społecznościowych. Kiedy tworzysz treści, na które ludzie nie mogą się doczekać, będą wracać. Najważniejsze jest to, że za każdym rodzajem mediów kryje się dobra treść, a marketing w mediach społecznościowych nie jest wyjątkiem.Używaj list tak często, jak to możliwe. Ludzie uwielbiają listy, ponieważ są łatwe do odczytania i łatwe do przekazania znajomym. Kiedy tworzysz blogi lub artykuły z listami, osoby, które uznają podane przez Ciebie informacje za przydatne, z większym prawdopodobieństwem przekażą link innym za pośrednictwem Facebooka, Twittera lub innego serwisu społecznościowego.Jeśli używasz Twittera jako środka promocji dla swojej firmy, upewnij się, że regularnie odpowiadasz swoim obserwującym. Dziękuj ludziom, gdy o tobie wspominają, i udzielaj odpowiedzi na pytania, które ci zadają. Stwarza to silniejsze powiązania ze wszystkimi Twoimi obserwującymi. Staniesz się także prawdziwą osobą, a nie tylko podmiotem gospodarczym.Zarejestruj się na Twitterze. Zdobądź jak najwięcej obserwujących, rejestrując się w witrynach blogowych, takich jak Tweepi.com. Korzystanie z takiej witryny ułatwia innym znalezienie Cię na Twitterze. Regularnie tweetuj o innych blogerach. Powinieneś także zautomatyzować swoje tweety, aby nie zostały zapomniane przez Twoich obserwujących.Aby tworzyć materiały marketingowe w mediach społecznościowych, które zostaną zauważone, naucz się pisać przyciągające uwagę nagłówki. Strategie marketingowe w mediach społecznościowych dla małych firm

Nie ma znaczenia, jak dobre są twoje produkty lub elementy, chyba że nagłówek jest wystarczająco dobry, aby przyciągnąć czytelnika.

Fani Facebooka przeglądają wiele postów w swoim kanale. Czym wyróżnia się Twoja warta bliższego przyjrzenia się?Korzystaj z kanałów RSS. To wszystkie osoby, które subskrybują Twój kanał, a posty trafiają na ich konto Czytnika Google po opublikowaniu Twoich kanałów. Dzięki temu Twoje treści są łatwo dostępne dla Twoich klientów. Spraw, aby przycisk subskrypcji był łatwy do zidentyfikowania, aby cały proces nie wymagał wysiłku ze strony osób odwiedzających Twoją witrynę.Skorzystaj z funkcji pytań i odpowiedzi na LinkedIn. Pytania i odpowiedzi LinkedIn działają jak duże forum dyskusyjne: wyszukuj pytania związane z Twoimi produktami lub branżą i pisz na nie przydatne odpowiedzi. Możesz również opublikować link do jednego ze swoich artykułów, jeśli nie masz czasu, aby coś napisać.Reklamy zamieszczane w serwisach społecznościowych to często przerobione w Photoshopie, intrygujące obrazy. Im bardziej intrygujący obraz, tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś go kliknie. Kiedy przyciągnie ich reklama, którą zrobiłeś, najprawdopodobniej wydadzą pieniądze na Twój produkt.Przeprowadzaj ankiety na Facebooku. Korzystając z funkcji „pytanie” na Facebooku, możesz opracować ankietę, aby zadać pytanie swoim obserwatorom. Może dotyczyć ich przemyśleń na temat nowego produktu, opinii na temat tego, jak radzisz sobie z obsługą klienta lub czegokolwiek innego, na co chcesz uzyskać odpowiedź. To utrzymuje ich zaangażowanie. Kiedy Twoi obserwatorzy czują się bardziej zaangażowani, ściślej identyfikują się z Twoją marką lub produktem.Świat mediów społecznościowych zwiększył globalne możliwości marketingowe dla wielu firm. W tym artykule omówiliśmy kilka skutecznych strategii marketingowych dla biznesu, a także kilka rzeczy, których należy unikać, rozważając kampanię w mediach społecznościowych. Skorzystaj z tych wskazówek mądrze, a Twoja firma wkrótce dostrzeże korzyści.