11 maj Wskazówki dotyczące marketingu mobilnego dla nowych firm
Marketing mobilny to nowy, ekscytujący sposób wykorzystania urządzeń mobilnych do zwiększenia widoczności Twojej firmy.
Kiedy wiesz, co robić, może to być całkiem ekscytujący proces. Marketing mobilny to niezwykle skuteczny sposób na promocję Twojej firmy, jeśli jest dobrze wykonywany. Aby się upewnić, że tak się stanie, spróbuj zapoznać się z poniższymi wskazówkami.Nie da się prowadzić marketingu sieciowego bez telefonu komórkowego. Twoja sieć i potencjalni użytkownicy muszą czuć, że jesteś dostępny w normalnych godzinach pracy, a telefon komórkowy zapewni Ci elastyczność w wychodzeniu i spotykaniu się z ludźmi bez utraty ani jednego połączenia. Smartfon pozwoli Ci również odbierać pocztę w podróży.Podczas opracowywania mobilnej kampanii marketingowej ważne jest, aby upewnić się, że kampania działa na wszystkich dostępnych platformach. Jeśli Twoja reklama nie będzie działać, możesz stracić możliwość dotarcia do ważnego segmentu rynku! Przetestuj swoją mobilną kampanię reklamową na wszystkich popularnych urządzeniach.Spraw, aby Twoje wiadomości były wirusowe. Wiadomości tekstowe można bardzo szybko i łatwo przekazywać innym osobom. Czasami powinieneś poprosić subskrybentów o zaproszenie swoich znajomych, jeśli spodoba im się Twoja usługa. Pamiętaj, aby dołączyć instrukcje dotyczące zgody.
Możesz być zdumiony, jak szybko może to sprawić, że Twoja baza danych wzrośnie.Niektórzy marketerzy mobilni wymykają się spod kontroli i mogą wysyłać od pięciu do sześciu wiadomości dziennie na klienta.
Prowadzenie tego rodzaju agresywnej kampanii po prostu zniechęci klientów do Twojej firmy, zwłaszcza jeśli będą musieli płacić za każdy indywidualny tekst, który otrzymają od Ciebie.Przetestuj swój program przed jego uruchomieniem. Klienci nie lubią uszkodzonych linków ani martwych obrazów. Niech Twoja firma, rodzina, a nawet kilku klientów przetestuje Twoje wiadomości, zanim zaczniesz je masowo wysyłać na swój rynek. Zdobądź ich opinię, aby udoskonalić wszystko, co może się nie udać, a Twoi klienci będą Ci za to wdzięczni.Coraz więcej osób przegląda sieć bezpośrednio z urządzenia mobilnego, a nie z komputera. Jest to niezbędne, ponieważ jeśli nie kierujesz działań reklamowych na marketing mobilny, całkowicie tracisz szczególnie dużą grupę odbiorców.Nie zapomnij użyć kodów QR na drukowanych reklamach, aby zainteresować użytkowników smartfonów. W ten sposób ułatwisz osobom korzystającym ze smartfonów odwiedzanie Twojej witryny i dostęp do kuponów. Kody QR powinny pojawić się na wizytówkach, broszurach, katalogach i plakatach. Dołączenie kodu QR pomoże tym klientom, którzy są naprawdę zainteresowani Twoją usługą lub produktami, szybko połączyć się i zebrać więcej informacji.Tworząc reklamy w internecie mobilnym, musisz upewnić się, że treść jest zgodna z większością różnych przeglądarek mobilnych. Należy to wziąć pod uwagę, ponieważ nie chcesz przypadkowo ograniczać klientom możliwości przeglądania Twoich treści. Trzymaj się głównych producentów telefonów i dokładnie sprawdź, czy istnieją jakieś ograniczenia, które mogą mieć dostawcy usług.Upewnij się, że Twoja witryna i/lub reklamy są spójne w wielu formatach. Nie każdy element technologii mobilnej jest taki sam, więc będziesz musiał dostosować się do nich wszystkich. Nie ma nic gorszego niż ciężka praca nad kampanią mobilną tylko po to, by dowiedzieć się, że osoby korzystające z określonego typu mobilnego systemu operacyjnego mają problem z dostępem do niego.Wykorzystywanie urządzeń mobilnych do promowania swoich produktów, reklamowania firmy i powiększania bazy klientów wymaga dużej wiedzy i wysiłku. Te wskazówki można łatwo zastosować w strategii marketingu mobilnego w sposób, który będzie bardzo korzystny dla Ciebie i Twojej firmy.