25 lis Daj się zobaczyć w Internecie – porady marketingowe, których nie możesz przegapić
Ze względu na niższe stopy zysku i przychody małe firmy muszą ciężko pracować, aby znaleźć niedrogie opcje reklamowania swojej działalności.
Oznacza to, że musisz mądrze podchodzić do prowadzonych kampanii, w tym do korzystania z mediów społecznościowych. Media społecznościowe są łatwe w użyciu i przystępne cenowo, co prowadzi do pozyskiwania nowych klientów i zatrzymywania starych. Poniższe wskazówki pomogą Ci ustalić, co jest skuteczne, a co nie, w szerokim świecie marketingu w mediach społecznościowych.Zawsze, gdy masz wyprzedaż lub specjalną promocję, powinieneś użyć mediów społecznościowych, aby to promować. Możesz publikować na Facebooku, Twitterze, blogu i wszelkich innych serwisach społecznościowych, z których korzystasz, a Twoja sprzedaż będzie oglądana przez setki, jeśli nie tysiące osób. To szybki i bezpłatny sposób na poinformowanie ludzi o Twoich promocjach.Zachowaj ostrożność, jeśli chodzi o angażowanie firmy oferującej usługi marketingowe w mediach społecznościowych. Istnieje wielu oszustów marketingowych w mediach społecznościowych, którzy żerują na niedoświadczonych właścicielach witryn biznesowych. Niektóre z tych firm korzystają z fałszywych kont YouTube, Facebook i Twitter, korzystając z serwerów proxy z automatycznymi botami rejestrującymi. Twoja reklama jest wtedy rzadko widziana przez prawdziwą osobę, pomimo liczby wyświetleń i dużej ilości pieniędzy, które zapłaciłeś firmie zajmującej się marketingiem w mediach społecznościowych.Aby uzyskać dobre wyniki z marketingu za pośrednictwem mediów społecznościowych, stwórz przydatne linki, które połączą wszystkie Twoje witryny. Dodaj linki do swojego bloga, dzięki którym czytelnicy będą mogli śledzić Cię na Twitterze, znajdować Twoje filmy w YouTube i polubić Cię na Facebooku. Korzystając z samego profilu na Twitterze, możesz tworzyć linki do wielu witryn.
Linki do każdej z Twoich sieci zapewniają większą widoczność.Aby zmaksymalizować marketing w mediach społecznościowych, umieść widżet mediów społecznościowych w swojej witrynie.
Idealnym sposobem na zebranie obserwujących jest umieszczenie widżetów na swojej stronie. Ponadto widżet pozwala konsumentom głosować na jakość Twojej witryny i samodzielnie przesyłać dalej informacje na Twitterze.Jeśli zamierzasz korzystać z usługi mikroblogowania, spróbuj zdobyć jak najwięcej obserwujących. Interakcja z ludźmi i odpowiadanie na komentarze w serwisie mikroblogowania jest znacznie trudniejsze w porównaniu z korzystaniem z serwisów społecznościowych, głównie ze względu na liczbę aktualizacji, które użytkownicy mikroblogowania otrzymują w swoich kanałach. Regularnie publikuj aktualizacje i zawsze szukaj nowych obserwujących.Zdobądź przewagę konkurencyjną w marketingu w mediach społecznościowych, używając go do słuchania swoich klientów. Większość firm jest w tym zła, więc jeśli naprawdę słuchasz swoich klientów i pracujesz nad wprowadzeniem odpowiednich zmian, będziesz bardzo szanowany przez tych, którzy mają największe znaczenie. Pozwól swoim klientom przedstawiać sugestie i pracować nad zrozumieniem ich obaw, aby rozwinąć Twój biznes.Do LinkedIn możesz dodawać aplikacje, takie jak SlideShare. Wypróbuj różne aplikacje i zobacz, które mogą Ci się przydać. SlideShare umożliwia tworzenie albumów ze szczegółowymi opisami dla każdego zdjęcia. Możesz dodać zdjęcia swoich produktów lub poprosić klientów o przesłanie swoich zdjęć przy użyciu tego, co od Ciebie kupili.Zainwestuj w przestrzeń reklamową na Facebooku lub innych stronach internetowych. Reklamy te są kierowane do użytkowników, którzy w swoich aktualizacjach statusu użyli określonych słów kluczowych związanych z Twoją firmą. Powinieneś zdobyć wielu docelowych użytkowników, którzy dowiedzą się o Twoich produktach, nawet jeśli nie zdecydują się „polubić” Twojej strony.Korzystając ze strategii marketingowych w mediach społecznościowych, nie musisz już martwić się, czy marnujesz cenny czas i pieniądze. Zamiast tego możesz skoncentrować się na dostarczaniu wysokiej jakości komunikacji wizualnej wybranym odbiorcom. Przy tak wielu miejscach online, w których możesz sprzedawać swoje produkty, powinieneś być w stanie w krótkim czasie zdobyć solidną bazę klientów i zacząć rozwijać swoją firmę.