
30 mar Potrzebujesz pomocy z marketingiem e-mailowym? Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami
E-mail marketing to nie tylko wysyłanie e-maili do klientów i potencjalnych klientów.
Musisz wiedzieć, jak to działa, czego oczekują od Ciebie Twoi klienci i jak sprawić, by Twój e-mail marketing działał dla Ciebie, Twoich klientów i Twojej firmy. Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule, aby opracować kampanię e-mail marketingową, która zapewni każdemu to, czego chce.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Końcówka Twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Zminimalizuj tradycyjne działania e-mail marketingowe podczas wakacji. Klienci są zajęci rodziną i przyjaciółmi i rzadziej zwracają uwagę na firmową pocztę e-mail. Twoje szanse na znalezienie się w skrzynce ze spamem są znacznie wyższe, co może mieć długoterminowe konsekwencje dla Twojego wyniku. Głównym wyjątkiem byłaby firma bezpośrednio związana z działalnością świąteczną. W przeciwnym razie zrób sobie przerwę i ciesz się czasem przestoju. Biznes wróci na właściwe tory za dzień lub dwa.Rozważ użycie szablonu, który pozwoli każdemu odbiorcy otrzymać spersonalizowaną wiadomość w pozdrowieniu. Ludzie przychylniej reagują na e-maile adresowane do nich osobiście i są mniej skłonni do odrzucenia wiadomości. Ta personalizacja jest łatwa do wykonania i przyczyni się do zacieśnienia relacji z Twoimi klientami.Nigdy nie wysyłaj e-maili z nagłówkami typu „Kup teraz”! podejście. Takie podejście wygląda jak spam i w ten sposób stracisz swoich klientów. Twoi klienci rozumieją, że jesteś firmą i dlatego musisz sprzedawać swój produkt, ale będą cię bardziej szanować, jeśli zrobisz to w sposób profesjonalny. Twoi klienci docenią dobre traktowanie i zwrócą przysługę, kupując ponownie.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie wszelkich danych profilowania, które posiadasz. Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności.
Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne.
Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów. Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć. Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Tworząc kampanię e-mail marketingową, musisz zadbać o profesjonalny wygląd swojego materiału. Jeśli nie wygląda profesjonalnie, klienci przemilczą go bez zwracania uwagi. Istnieje wiele oszustw i wiadomości-śmieci, a Twoja legalna kampania marketingowa musi wyróżniać się jako coś, czemu chcą się dokładniej przyjrzeć.Nie wysyłaj e-maili zawierających obrazy, aby przekazać ludziom ważne informacje. Wielu klientów poczty e-mail nie wyświetla obrazów od razu. Rezultatem mogą być nieatrakcyjne lub nieczytelne wiadomości. Użyj jasnego i czytelnego tekstu jako odpowiednich informacji i upewnij się, że wszystkie obrazy mają opisowy znacznik alt.Jak wspomniano powyżej, e-mail marketing nie jest tak prosty, jak wysyłanie e-maili do klientów i potencjalnych klientów. Twoja treść i strategia mają decydujące znaczenie w tym, czy Twój email marketing odniesie sukces, czy będzie tylko kolejnym elementem przeoczonego spamu. Skorzystaj z technik i informacji z powyższego artykułu, aby pomóc w uruchomieniu i e-mailowej kampanii, którą pokochasz Ty i Twoi klienci.